nana
اهلا وسهلا بك زائرنا العزيز

نورت منتدانا

هذه الرسالة تبين انك لست مسجلا الرجاء التسجيل معنا

لتنورنا على طول

تحيات : المديرة
nana
اهلا وسهلا بك زائرنا العزيز

نورت منتدانا

هذه الرسالة تبين انك لست مسجلا الرجاء التسجيل معنا

لتنورنا على طول

تحيات : المديرة
nana
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nana

منتدى لشباب والصبايا من كل البلدان العربية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياترى الي بيحب بجد بيسامح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
nana
Admin
Admin

ياترى الي بيحب بجد بيسامح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ياترى الي بيحب بجد بيسامح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ياترى الي بيحب بجد بيسامح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أبريل 22, 2010 8:32 pm

(الي بيحب بجد بيسامح ) الجمله دي سمعتها كتير وانا مقتنع بيها اوي انتوا ياتري مقتنعين بيها ولا ؟؟؟

ياتري يمكن تسامحوا الي بتحبوه علي اي حاجه مهما كانت ولا في حاجات مينفعش السماح فيها

وياتري لو انتوا فعلا سامحتو الي بتحبوه علي اي حاجه وهو قابل ده بنكران الجميل وبعد وقالك نفترق ونسي الي حصل زمان ياتري ساعتها العيب من مين منكوا عشان سامحتوا ولا منوا هو عشان هو مقدرش الي انتوا عملتوه

ياتري هتقدروا تسامحوا علي طول ولا هتيجي فتره وهتقولوا كفايه كده انا مش قادر وهتروحوا منفجرين ويمكن علي غلطه تافه تدمروا الحب ده

انا عن نفسي يمكن اكون زعلانة من الي بحبوا او مضايق منوا في حاجه بس اول ما يكلمني ويتئسفلي بنسي هو عمل ايه وبسامحوا علي طول مهما عمل فيا ويمكن ساعات مش ببين اني زعلانة منوا او مضايقة منوا عشان المركب تمشي

ملحوظه اخيره بس مش لازم يكون الي بتسمحوه ده حبيبكوا او الي مرتبطين بيه يمكن يكون صديق ليكوا بتحبوه اوي وانا بقصد عموما لو حبيت حد بجد سواء كان حبيبك او صديقك هتقدر تسامحوا علي اي حاجه
https://naziha.banouta.net

ياترى الي بيحب بجد بيسامح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1